enfa
خانه | صادرات خشکبار | صادرات خشکبار به دبی | مرکز فروش عمده و صادرات خشکبار ایران

صادرات خشکبار به دبی | مرکز فروش عمده و صادرات خشکبار ایران

صادرات خشکبار به دبی | مرکز فروش عمده و صادرات خشکبار ایران

جهت خرید عمده خشکبار صادراتی و صادرات خشکبار به دبی، عراق، روسیه، عمان و حتی اروپا و آمریکا می توانید با مرکز ما در ارتباط باشید. در صورت درخواست، در مرکز فروش عمده و صادرات خشکبار ایرانی، لیست قیمت خشکبار صادراتی برای شما ارسال میگردد.

خشکبار ایران

كشور ما از لحاظ ميزان توليد برخي از محصولات باغي در سطح جهان شاخص است. همچنين به واسطة شرايط اقليمي خاص، به ويژه برخورداري از ساعت هاي طولاني تابش آفتاب، ميوه هاي حاصله از لحاظ ويژگي هاي كيفي مانند عطر، طعم و رنگ در جهان زبانزد هستند. نگهداري طولاني مدت اين محصولات به ويژه توليد ميوة خشك و انواع خشکبار ایران از گذشته رايج بوده است.

با توجه به آشنايي مصرف كنندگان با ويژگي هاي حسي و تغذيه اي مفيد ميوه هاي خشك و خشکبار تولید آنها روز به روز افزایش می یابد و به بسیاری از کشورها صادر میگردد که در این بین صادرات خشکبار به دبی و عراق چشمگیر است.

صادرات خشکبار

صادرات خشکبار

با توجه به ارزش افزوده بالاي اين محصولات و وجود شرايط مطلوب براي صادرات اين فرآورده ها، به ویژه صادرات خشکبار به دبی، صادرات خشکبار به عراق، صادرات خشکبار به اروپا، صادرات خشکبار به عمان، صادرات خشکبار به ترکیه، صادرات خشکبار به روسیه ، صادرات خشکبار به کانادا و سایر کشورها، توليد آنها داراي چشم انداز روشني از لحاظ كسب درآمد، جلوگيري از اتلاف ميوه ها و اشتغا ل زايي با سرمايه نسبتاً كم است.

ميوه ها سرشار از انواع ويتامين ها و املاح بوده و منبع غني فيبر محسوب مي شوند. هنگام تنظيم برنامة غذايي به منظور بهبود سلامت و پيشگيری از بيماريها، بايد ميوه ها را در رژيم غذايي قرار داد. ميوه ها معمولاً به شكل تازه مصرف مي شوند درحاليکه مي توان آنها را به حالت هاي فرآوري شده به ويژه به صورت خشك نیز مصرف كرد.

صادرات خشکبار به دبی

صادرات خشکبار به دبی

یکي از قديمي ترين روش هاي نگهداري مواد غذايي، خشك كردن است كه علاوه بر افزايش دوره ماندگاری آنها، مي تواند نقش مهمي در رژيم غذايي انسان داشته باشد. میوۀ خشک و خشکبار در مقایسه با میوۀ تازه، در وزن یکسان، به دلیل حذف آب دارای کالری بیشتری است. از آنجا که در حين خشک شدن، برخي از مواد مغذی به ويژه ويتامين های میوه ها دچار آسيب مي شوند؛ نبايد جايگزين ميوه هاي تازه شوند. هرچند به سبب دارا بودن خواص تغذيه اي و حسي مطلوب، میوۀ خشک و خشکبار جانشین مناسبي براي تنقلات كم ارزش مانند چيپس و پفك است.

در حال حاضر مراکز و شرکتهای زیادی هستند که اقدام به فروش عمده و صادرات خشکبار می کنند. صادرات خشکبار عمدتا به کشورهای اطراف صورت میگیرد. در این بین صادرات خشکبار به دبی و صادرات خشکبار به عراق و حتی اروپا بخش عمده ای از صادرات این محصول را تشکیل میدهد. صادرات و فروش عمده خرما به ویژه خرما مضافتی و خرما کبکاب به امارات رو به افزایش است و دبی به یکی از خریداران و واردکنندگان اصلی خرمای ایران تبدیل شده است.

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید کشمش | تولید کننده کشمش

کارخانه تولید کشمش | برترین تولید کننده کشمش صادراتی

کارخانه تولید کشمش – تولید کننده کشمش – تولید کنندگان کشمش – خط تولید کشمش …