enfa
خانه | آجیل و خشکبار | فروش عمده خرما مضافتی بم درجه یک

فروش عمده خرما مضافتی بم درجه یک

فروش عمده خرما مضافتی بم درجه یک

فروش عمده خرما مضافتی بم صادراتی درجه یک: برای اطلاع از قیمت عمده خرما مضافتی بم و خرید عمده خرمای مضافتی صادراتی بم لطفا به بخش تماس با ما در سایت مراجعه کنید.

معرفی و خرید عمده خرما مضافتی بم

یکی از بهترین نمونه های خرما که در داخل کشور تولید می شود، خرما مضافتی بم است. این خرما نسبت به سایر نمونه ها دارای بافت نرم تری است و مخاطبان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. از بین انواع خشکبار صادراتی، صادرات خرمای مضافتی جایگاه ویژه ای دارد. شهرستان بم سهم بزرگی از صادرات خرمای مضافتی را در اختیار دارد و مرغوبترین خرمای ایران را تولید می کند. خرید عمده خرمای مضافتی بم معمولا در جعبه های ۶۰۰ گرمی که به صورت دانه دانه در ۲ یا ۳ ردیف چیده شده اند پرطرفدار می باشد. قیمت خرمای مضافتی صادراتی بم در این مرکز به راحتی با یک تماس قابل استعلام است. در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی های این نوع از خرما می پردازیم.

خرما مضافتی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

خرمای مضافتی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

فروش عمده خرما مضافتی بم نسبت به سایر نمونه های خرما در کشور بیشتر است. درصد بالایی از تمام عرضه کننده های خرما، این نوع از محصول را در لیست محصولات خود برای عرضه دارند. دلیل این امر نیز مخاطب بالای محصول و فروش زیاد آن است. این خرما به دلیل بافت نرم و رطوبت بالایی که دارد جزء خشکبار به شمار نمی آید. این نوع از خرما دارای پوستی نازک، مشکی، براق و صاف است که در دمای بین ۵- تا ۵+ نگهداری می شود. این نوع از خرما دارای شیره زیادی است و پوسته آن به راحتی از قسمت گوشت خرما جدا می شود. معمولا نمونه هایی که شیره آنها بیشتر است، از مرغوبیت بالایی نیز برخوردارند.

ویژگیهای خرمای مضافتی صادراتی:

  • رنگ یکدست مشکی تیره
  • سورتینگ شده
  • رطوبت بالا
  • شستشو شده و تمیز
  • وزن بالا
  • سایز درشت و گوشتی
فروش عمده خرما مضافتی بم با قیمت رقابتی

فروش عمده خرما مضافتی بم با قیمت رقابتی

بسیاری از مراکز مختلف اقدام به فروش عمده خرما مضافتی بم در داخل و خارج از کشور می کنند. این نوع از خرما جزء نمونه های مرغوب و صادراتی خرما در کشور است. با توجه به شرایط آب و هوایی ایران و تولید این نوع از خرما در کشور، بازار فروش بسیار خوبی در خارج از ایران دارد. سالیانه حجم قابل توجهی از خرمای مضافتی بم به صورت صادرات به بازارهای بین المللی عرضه می شود. صادرات خرما مضافتی عمدتا به کشورهای اروپا و حاشیه خلیج فارس صورت میگیرد.

مراکز عرضه کننده خرما مضافتی بم به صورت شرکت های تولید کننده خرما مضافتی فعالیت دارند. با توجه به شرایط خرید مشتریان و نیاز بازار به این نوع از خرما، محصول با قیمت های رقابتی در مراکز پخش عمده خرمای مضافتی عرضه می شود.

مطلب پیشنهادی

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی با کیفیت عالی و درجه یک در بسته‌بندی‌های ۶۰۰ گرمی و ۸۰۰ …