enfa
خانه | آجیل | قیمت عمده آجیل و خشکبار | مرکز پخش عمده خشکبار

قیمت عمده آجیل و خشکبار | مرکز پخش عمده خشکبار

قیمت عمده آجیل و خشکبار | مرکز پخش عمده خشکبار

عوامل زیادی در قیمت عمده آجیل و خشکبار تاثیرگذارند که قطعا یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار، کیفیت آجیل و خشکبار می باشد. جهت دریافت قیمت عمده آجیل و خشکبار می توانید با مرکز پخش عمده آجیل و خشکبار شاهدیس در تماس باشید.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد، بعد از پاکسازی مواد اولیه نوبت به آماده سازی میوه ها میرسد.

اصول آماد ه سازی میو ه ها موثر در قیمت عمده آجیل و خشکبار

اصول آماد ه سازی میو ه ها موثر در قیمت عمده آجیل و خشکبار

مجموعه فرایندهای آماده سازی كه برای خشک کردن میو ه ها انجام می شود، شامل درجه بندی، سورتینگ، پوستگیری، دم گیری، لکه گیری، هسته گیری و خرد کردن است كه در ادامه به شرح این موارد می پردازیم:

الف) درجه بندی و سورتینگ:

طی فرایند درجه بندی، محصولات براساس یک ویژگی قابل اندازه گیری مانند شکل، اندازه، وزن و رنگ تفکیک می شوند. میوه ها در مرحله سورتینگ، حین عبور از روی نوار نقاله، توسط کارگران مورد بازرسی قرار میگیرند و ناخالصی ها و محصولات نامرغوب یا معیوب از آنها جدا می شوند. این مرحله هم از مراحل مهم تاثیرگذار در قیمت عمده آجیل و خشکبار می باشد.

ب) پوست گیری:

در فرایند خشک کردن برخی میوه ها مانند هلو، گلابی، آناناس و خربزة درختی (پاپایا) لازم است عمل پوستگیری انجام شود. عملیات پوستگیری به روش های مختلفی انجام می شود. از آن جمله می توان به روش پوستگیری دستی، مکانیکی و یا استفاده از محلول های قلیایی اشاره كرد.

ج) حذف قسمت های زاید:

میوه ها بخش های زایدی مانند دم یا هسته دارند که این قسمت ها توسط ماشین های خاصی حذف می شوند. همچنین در صورت لکه دار بودن سطح میوه ها، کارگران با استفاده از چاقوهای خاص اين بخش ها را از ميوه جدا ميکنند. این مرحله یکی از مهمترین مراحل تاثیرگذار در کیفیت خشکبار و درنتیجه قیمت عمده آجیل و خشکبار می باشد.

د) خرد کردن:

در فرایند خرد كردن، میوه با استفاده از وسایل و ابزارآلات مختلف به قطعات كوچكتری تبدیل می شود. در اثر این عمل فراورش به صورت یکنواخت و صحیح انجام میگیرد و از سوی دیگر بازارپسندی محصول افزایش میابد. در عین حال خردكردن سبب تسریع فساد میوه ها می شود.

این فساد به دلیل تخریب دیواره سلولی در حین عمل خرد كردن و آزاد شدن آنزیم های درون سلولی است. از جمله این آنزیم ها می توان به فنلازها كه مسئول واكنش قهوه ای شدن آنزیمی هستند اشاره كرد. همچنین به دلیل افزایش سطح تماس محصول با هوا ریسك آلودگی میکروبی محصول هم بیشتر می شود.

طی فرايند خرد کردن، به دليل اینکه سطح محصول افزایش و ضخامت آن کاهش می یابد؛ خروج رطوبت از میوة خرد شده، سریع تر انجام ميگيرد و زمان خشک کردن آن کوتاه تر می شود. جهت خرید عمده انواع خشکبار و دسترسی به لیست قیمت عمده آجیل و خشکبار لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

لیست قیمت عمده آجیل و خشکبار

لیست قیمت عمده آجیل و خشکبار 

مرکز فروش عمده خشکبار شاهدیس نمونه های مختلفی از انواع خشکبار ایران و انواع آجیل را عرضه می کند. مسلما حجم فروش آجیل شور و خام و همچنین فروش آجیل شیرین به صورت عمده کاهش قیمت عمده آجیل و خشکبار را در پی دارد. این مسئله برای خریداران خوشایند بوده و مطمئنا سود بیشتری برای آنها خواهد داشت.

فروش عمده انواع آجیل و خشکبار شاهدیس از طریق سایت های این برند انجام میگیرد. ارسال محصولات و سفارشات برای خریداران محترم به سرتاسر ایران امکانپذیر است. جهت دریافت لیست قیمت عمده آجیل و خشکبار بسته بندی یا قیمت خشکبار فله ای با ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

خرید عمده خرما پیارم، فروش عمده خرمای پیارم، پخش عمده خرما پیارم، قیمت عمده خرما …