enfa
خانه | آجیل | مرکز فروش عمده خشکبار تهران | خشکبار شاهدیس

مرکز فروش عمده خشکبار تهران | خشکبار شاهدیس

مرکز فروش عمده خشکبار تهران

بورس فروش عمده آجیل و خشکبار تهران – خرید خشکبار ارزان – لیست قیمت عمده خشکبار – فروش عمده خشکبار تهران – خرید و فروش خشکبار – مرکز پخش عمده خشکبار در تهران – قیمت عمده آجیل – مرکز فروش عمده آجیل و خشکبار تهران

جهت خرید عمده بهترین خشکبار ایران با مناسبترین قیمت می توانید با مرکز فروش عمده خشکبار تهران، خشکبار شاهدیس در تماس باشید و بصورت آنلاین یا حضوری خشکبار مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمایید.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد جهت تهیه خشکبار،  اولین مرحله تهیه مواد اولیه  یعنی انتخاب میوه ها می باشد. در ادامه به مرحله پاکسازی مواد اولیه  می پردازیم.

پاکسازی مواد اولیه تهیه خشکبار

پاکسازی مواد اولیه تهیه خشکبار

اصول تمیز كردن میوه ها:

میوه های ورودی به خط تولید همواره مقداری ناخالصی دارند. در فرایند تولید، به هرگونه ماده ای غیر از میوه مورد نظر، ناخالصی گفته می شود. تمیزکردن مجموعه عملیاتی است که به منظور جداسازی و حذف ناخالصی های مختلف موجود در مواد اولیه انجام می شود. هدف از تمیزكردن كاهش آلودگی و ضایعات مواد غذایی و نیز بهبود فرایند تولید است.

تمیزکردن به دو روش خشک و مرطوب انجام می شود. انتخاب روش تمیزکردن، به نوع محصول و ناخالصی های همراه آن بستگی دارد. خشکبار عمده مورد نیاز خود را از مرکز فروش عمده خشکبار تهران ، شاهدیس، تهیه نمایید.

۱٫ تمیز کردن خشک:  

شامل جداسازی ناخالصی های فلزی (به وسیله آهن ربا)، ناخالصی های بزرگ تر یا کوچک تر (به وسیله الک) و بلندتر یا کوتاه (به وسیله تریور) است. این روش معمولاً برای تمیزکردن غلات و حبوبات خشک استفاده میشود.

۲٫ تمیز كردن مرطوب:

عملیات شست وشو در حوض شست وشو یا توسط آب فشان ها انجام می شود.

شست وشو توسط آب فشان ها با پاشش آب تحت فشار بر روی میوه در حال حرکت انجام می شود. در این سیستم میوه ها روی نقاله های غلتکی، در حالت حرکت چرخشی هستند. بنابراین دورتادور آنها در معرض آب قرار گرفته به خوبی شسته می شود. ضمناً استفاده از آب تحت فشار باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

با شاهدیس، مرکز فروش عمده خشکبار تهران ، در ارتباط باشید.

مراکز فروش عمده خشکبار تهران

مراکز فروش عمده خشکبار تهران

خشکبار ایرانی را میتوان به صورت بسته بندی شده و فله ای در بازار مشاهده کرد بطوریکه خریداران بسته به سلیقه و نیاز خود، یکی از این نمونه ها را انتخاب میکنند. خشکبارها بسیار متنوع هستند و به صورت خرده و عمده در مراکز معتبر توزیع و پخش عرضه میگردند. فروش خشکبار ارزان عمدتا از طریق خود تولید کنندگان خشکبار، نمایندگی پخش خشکبار یا مراکز فروش اینترنتی خشکبار انجام میگیرد.

مرکز فروش عمده خشکبار تهران، شاهدیس هم یک مرکز فروش اینترنتی است که  بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت به سرتاسر ایران ارسال میکند. این مرکز در زمینه صادرات هم می تواند مشتریان خود را حمایت کرده و محصولات موردنیاز را در حجم بالا برای صادرات به دیگر کشورها تهیه نماید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات دقیقتر می توانید با مدیر فروش مرکز فروش عمده خشکبار تهران ، خشکبار شاهدیس در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

خرید عمده خرما پیارم، فروش عمده خرمای پیارم، پخش عمده خرما پیارم، قیمت عمده خرما …