enfa
خانه | آجیل | همه چیز در مورد صادرات خشکبار به عراق

همه چیز در مورد صادرات خشکبار به عراق

صادرات خشکبار به عراق

خشکبار یکی از محصولات صادراتی کشور ما به شمار می رود که توانسته است سهم بازار های خارجی را به خود اختصاص دهد که یکی از این بازارهای خارجی، عراق می باشد و صادرات خشکبار به عراق توسط بازرگانان و تاجران متعددی انجام می گیرد.

خشکبار از جمله محصولاتی است که در کشور ما به میزان زیادی تولید و عرضه می شود و یکی از محصولات صادراتی به شمار می رود؛ که علاوه بر فروش در بازارهای داخلی در دیگر کشورها نیز توانسته است بخش از زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد.

یکی از کشورهایی که انواع خشکبار به آن صادر می شود، عراق می باشد. صادرات خشکبار به عراق  توسط بازرگانان و تاجران متعددی در کشور ما انجام می گیرد و سود فراوانی را نیز برای آنها به همراه دارد.

مزیت های صادرات خشکبار به عراق

صادرات خشکبار به عراق چه مزیت  های دارد؟ 

از سال ۲۰۰۳ میلادی که حکومت صدام، سقوط کرد؛ عراق به یکی از شرکای تجاری ایران  تبدیل شده است. این کشور مقادیر زیادی از کالاهای مختلف را از ایران وارد می کند.

کالاهای گوناگون و یا همان کالاهای غیر نفتی در میزان زیادی از کشورمان توسط بازرگانان و تاجران متعددی به عراق صادر می شود.

مصالح ساختمانی، لوازم خانگی و انواع مواد غذایی از جمله اقلامی هستند که به کشور عراق صادر می شوند. در میان مواد غذایی مختلف، خشکبار محصولی است که صادرات آن در میزان گسترده ای توسط بازرگانان و تاجران ایرانی انجام می شود.

انواع خشکبار ایرانی از آنجا که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طعم و مزه فوق العاده ای را دارد، مورد استقبال زیادی در بازارهای خارجی واقع شده است.
یکی از بازارهای خارجی که خشکبار ایرانی در آن فروش بالایی را دارد، بازار کشور عراق می باشد. زیرا ذائقه و فرهنگ غذایی مردم این کشور به ایرانی ها نزدیک تر است و اکثر خشکبارهای صادراتی به کشور عراق مورد استقبال مردم آنها قرار می گیرد.

نکته دیگر در مورد صادرات خشکبار به عراق این است که این کشور با ایران هم مرز می باشد و همین موجب شده تا افراد مختلف با سرمایه کم نیز بتوانند به بازار عراق، صادرات خشکبار را انجام دهند.

یکی دیگر از میان وعده های بسیار لذیذ و خوش طعم میوه خشک درهم می باشد که برای بسیاری از افراد مفید است.

در حال حاضر عمدتا صادرات خشکبار به ترکیه، صادرات خشکبار به عمان، صادرات خشکبار به دبی، صادرات خشکبار به روسیه، صادرات خشکبار به قطر، صادرات خشکبار به کانادا، صادرات خشکبار به اروپا انجام میگیرد.

صادرات خشکبار به عراق با قیمت مناسب

خرید خشکبار با کیفیت با قیمت مناسب 

بازرگانان و تاجرانی که در زمینه صادرات خشکبار به عراق فعالیت می کنند، لازم است که بتوانند انواع خشکبار با کیفیت را خریداری کنند.


در کنار کیفیت بالا، قیمت خشکبارها در بحث صادرات بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. زیرا که برای تاجران به ویژه افراد تازه کار با سرمایه کم بسیار مهم می باشد که خشکبارها را با قیمت مناسب خریداری کنند و با سود مناسب در بازار کشور عراق به فروش برسانند.

در اکثر آجیلهای صادراتی بادام برزیلی موجود است زیرا طعم خوشی دارد.

از این رو لازم است که انواع خشکبار را از مراکزی خریداری کرد که عرضه کننده مستقیم خشکبار و آجیل با قیمت مناسب باشند.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

خرید عمده خرما پیارم، فروش عمده خرمای پیارم، پخش عمده خرما پیارم، قیمت عمده خرما …