enfa
خانه | آجیل | کارخانه تولید کشمش | برترین تولید کننده کشمش صادراتی

کارخانه تولید کشمش | برترین تولید کننده کشمش صادراتی

کارخانه تولید کشمش | برترین تولید کننده کشمش صادراتی

کارخانه تولید کشمش – تولید کننده کشمش – تولید کنندگان کشمش – خط تولید کشمش – تولید کننده کشمش صادراتی – کارخانه های تولید کشمش – کارخانجات تولید کشمش – تولید کننده کشمش ملایر – تولید کننده کشمش تاکستان – کارخانه تولید کشمش ملایر – کارخانه تولید کشمش تاکستان – کارخانه تولید کشمش تیزابی – تولید کننده کشمش طلایی – کارخانه تولید کشمش پلویی – تولید کننده کشمش تیزابی – تولید کننده کشمش طلایی

کشورهای برتر تولید کننده کشمش صادراتی کدامند؟

ترکیه و ایالات متحده بزرگترین صادر کننده کشمش در جهان هستند. خرید و فروش و صادرات کشمش به عنوان یکی از اقلام مهم غذایی با فواید درمانی ، دارویی و غذایی برای سلامت انسان یکی از منابع درآمد کشورهای تولید کننده این ماده غذایی است.
کشمش از انگور درست می شود. در فرآیند صادرات کشمش ، پس از خشک شدن انگور ، کارخانه تولید کشمش و تولید کننده کشمش، کشمش را که سبز ، طلایی یا سیاه است بسته بندی می کنند. در حال حاضر ، کشمش صادراتی یکی از مهمترین و عمده صادرات غیرنفتی در جهان است که درصد قابل توجهی از صادرات جهان را از نظر درآمد تشکیل می دهد.

تولید کشمش صادراتی در ترکیه

تولید کشمش صادراتی در ترکیه

ترکیه به عنوان کشور تولید کننده کشمش آفتابی بوانات یکی از صادر کنندگان برتر کشمش صادراتی شناخته می شود. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۹ تولید کشمش، کارخانه تولید کشمش در ترکیه از ۲۶۰۰۰ تن به ۲۸۰،۰۰۰ تن افزایش یابد. با این حال ، آمار صادرات نشان داده است که این مقدار نشان دهنده کاهش نسبی صادرات کشمش است. دلیل این تغییر منفی در صادرات کشمش از ترکیه در ازمیر و استان مانیسا در ترکیه تغییر اقلیم است که در این مناطق رخ داده است.

بیشتر کشمش ترکیه در این دو استان تولید می شود. پیش بینی می شود صادرات کشمش از ترکیه به اتحادیه اروپا از حدود ۲۹۰۰۰ تن به ۲۵۰،۰۰۰ تن افزایش یابد. بیشترین تقاضای کشمش صادراتی در اروپا کشمش سلطانی است.

تولید کشمش صادراتی در شیلی

تولید کشمش صادراتی در شیلی

یکی از کشورهای تولید کننده کشمش و صادر کننده کشمش شیلی است. پیش بینی می شود کارخانه تولید کشمش ، تولید و صادرات کشمش آفتابی تاکستان از این کشور از حدود ۳۰۰۰ تن به حدود ۶۰،۰۰۰ تن افزایش یابد. سه منطقه از شمال شیلی به کشت انگور و تولید کشمش صادراتی اختصاص یافته است. آتاکاما ، کوکیمبو و والپارایسو مناطق مناسبی برای پرورش انگور در شیلی هستند.

تولید کشمش صادراتی در کشور آفریقای جنوبی

تولید کشمش صادراتی در کشور آفریقای جنوبی

پیش بینی می شود تولید کشمش صادراتی در آفریقای جنوبی تا سال ۲۰۱۹ از ۲۵۰۰ تن به ۷۳۰۰۰ تن افزایش یابد. شرایطی که برای رشد انگور و تولید کشمش لازم است به تدریج در آفریقای جنوبی فراهم می گردد. مقادیر مختلفی از کشمش طلایی و سلطانی در این کشور کارخانه تولید کشمش ، تولید می شود.
این دو نوع کشمش صادراتی تحت اکسید گوگرد و سپس فرآیند خشک شدن قرار می گیرند و برای بسته بندی آماده می گردند. انتظار می رود صادرات کشمش آفریقای جنوبی به طور قابل توجهی افزایش یابد و به حدود ۶۰،۰۰۰ تن برسد. بخش اعظم صادرات این کشور تولید کننده کشمش به کشورهای اتحادیه اروپا صادر می باشد.

تولید کشمش صادراتی در کشور آرژانتین

تولید کشمش صادراتی در کشور آرژانتین

یکی دیگر از صادرکنندگان کشمش صادراتی آرژانتین واقع در آمریکای جنوبی است. صادرات کشمش از این کشور در سال ۲۰۱۹ به حدود ۴۲۰۰۰ تن افزایش می یابد. بالاترین آمار تولید کشمش ، کارخانه تولید کشمش در استان سن خوان در آرژانتین مشاهده می شود. انتظار می رود صادرات کشمش از این کشور به تدریج از ۱۰۰۰ تن به ۳۹۰۰۰ تن افزایش یابد. این مقدار برای صادرات به برزیل ثبت شده است.

سهم آمریکا در صادرات کشمش

سهم آمریکا در صادرات کشمش

کشمش صادراتی یکی از مهمترین غذاهای خشک در ایالات متحده است. کشمش با مارک های مختلف و همچنین کشمش متنوع ، به ویژه در کالیفرنیا وجود دارد.
بیش از ۳۰۰ تن انگور خشک به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در ایالات متحده به عنوان کشور تولید کننده کشمش ، کارخانه تولید کشمش ، تولید می شود. این انگور برای صادرات کشمش در حدود ۲۸۰،۰۰۰ جریب در کالیفرنیا کشت می شود. ایالات متحده بیش از ۱۴۰،۰۰۰ تن فروش کشمش صادراتی در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

سهم ترکیه در صادرات کشمش

سهم ترکیه در صادرات کشمش

ترکیه به عنوان سرزمین مادری انگور شناخته می شود. تاریخ کاشت انگور در ترکیه به قرن هشتم قبل از میلاد برمی گردد. این کشور به عنوان تولید کننده کشمش در حال حاضر حدود ۴ میلیون تن انگور در زمینی به مساحت ۵۵۰،۰۰۰ هکتار تولید می کند. حدود ۳۷ درصد انگور برداشت شده در ترکیه خشک شده و سپس به کشمش تبدیل می شود. درصد بالای آن برای تولید آب میوه و سایر محصولات فرآوری شده استفاده می شود.
منطقه اژه در ترکیه بهترین شرایط را برای پرورش انگور فراهم می کند. کارخانه های فرآوری کشمش با استفاده مستقیم از نور خورشید یا استفاده از دستگاه های خشک کن صنعتی و سپس بسته بندی ، کشمش خشک شده را در کارخانه تولید کشمش تولید می کنند. کشمش از ترکیه به کشورهایی نظیر انگلستان ، ایتالیا ، فرانسه و استرالیا صادر می گردد.

سهم ایران در صادرات | کارخانه تولید کشمش

سهم ایران در صادرات | کارخانه تولید کشمش

ایران به عنوان تولید کننده کشمش یکی از کشورهایی است که در فروش کشمش صادراتی فعالیت می کند. ایران حدود ۲۷٪ از صادرات جهان در صادرات کشمش را تشکیل می دهد. سالانه بیش از ۲۵۰ میلیون دلار از این منبع درآمد حاصل می شود.
کشمش ایرانی با کیفیت بالا به کشورهایی مانند انگلیس ، آمریکا ، استرالیا ، ایتالیا و فرانسه صادر می شود. سالانه بیش از ۱۲۰،۰۰۰ تن کشمش صادراتی در ایران با کیفیت عالی در کارخانه تولید کشمش تولید می شود.

شامل کشمش سبز ، طلایی و سیاه است. ایران تولید کننده کشمش طلایی ، تولید کننده کشمش تیزابی ، تولید کننده کشمش پلویی و … می باشد. از بین کارخانجات تولید کشمش ، کارخانه تولید کشمش ملایر و کارخانه تولید کشمش تاکستان معروف می باشند.

سهم کشورهای دیگر در صادرات کشمش

سهم کشورهای دیگر در صادرات کشمش

به غیر از کشورهای فوق ، دیگر تولید کنندگان کشمش در جهان عبارتند از آفریقای جنوبی ، ازبکستان، یونان ، شیلی و آفریقای جنوبی . این کشورها سالانه بیش از ۳۰،۰۰۰ تن کشمش صادراتی، کارخانه تولید کشمش ، تولید می کنند. در زیر لیستی از کشورها تولید کننده کشمش و صادر کننده کشمش به جهان را مشاهده می کنید:

  • ترکیه
  • آفریقای جنوبی
  • ازبکستان
  • افغانستان
  • ایالات متحده آمریکا
  • ایران
  • استرالیا
  • آرژانتین
  • یونان
  • شیلی

کشورهای وارد کننده کشمش

کشورهای اتحادیه اروپا به عنوان اصلی ترین وارد کننده کشمش از سایر کشورهای صادر کننده شناخته می شوند. پیش بینی می شود واردات کشمش از طریق کشورهای اروپایی از ۱۲۰۰۰ تن به ۳۳۵،۰۰۰ تن افزایش یابد. کشمش از ایران ، ازبکستان و ایالات متحده به عنوان تولید کننده کشمش کشورهای اروپایی صادر می گردد.

وضعیت صادرات کشمش در کشور ما در حال حاضر چگونه است؟

وضعیت صادرات کشمش در کشور ما در حال حاضر چگونه است؟

صادرات کشمش در ایران سابقه چند صد ساله دارد و از نظر تنوع کشمش صادراتی کشور ما رتبه اول را در جهان دارد. در حقیقت صادرات پسته ، صادرات کشمش و صادرات خرما عمده صادرات آجیل ایران را تشکیل می دهد. در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد صادرات کشمش جهان توسط یونان و شیلی، ایران ، ترکیه و ایالات متحده انجام می شود.
از طرف دیگر ، بیشتر کشمش جهان از آلمان ، مصر ، کانادا ، امارات متحده عربی ، روسیه ، اوکراین ، اسپانیا و کویت ، پاکستان و ترکیه وارد می شود. همچنین جالب است بدانید که ترکیه و امارات متحده عربی ، اگرچه خود تولید کننده کشمش و صادر کننده کشمش هستند ، اما این محصول را نیز وارد می کنند.

استرالیا همچنین کشمش صادراتی را از ایران دوباره بسته بندی کرده و سپس با مارک های خاص خود آن را به مناطق دیگر ارسال می کند. شرایط آب و هوایی ایران ، آن را به یکی از رتبه های برتر در زمینه کشاورزی ، به ویژه کشت انگور و تولید کشمش در کارخانه تولید کشمش تبدیل کرده است.
عمده وارد کنندگان کشمش ایران، آلمان ، امارات متحده عربی و استرالیا هستند و ترکیه ، ایالات متحده و یونان از مهمترین رقبای ایران در صادرات کشمش هستند.

موفقیت در صادرات کشمش

موفقیت در صادرات کشمش

شرکت های فعال در زمینه تولید کشمش یا کشمش صادراتی همیشه باید از این واقعیت آگاه باشند که رمز موفقیت آنها در بازارهای جهانی روش های جدید بازاریابی و ارتباط با بازار مصرف است.
تجزیه و تحلیل بازار و استراتژی های خاص صادرات کشمش و توافق نامه های همکاری صادراتی اهرم های صادرات کشمش برای کشورها است. عامل مهم دیگر در موفقیت صادرات کشمش کارخانه تولید کشمش نوع بسته بندی است. کشمش با کیفیت بالا در بسته بندی زیبا و منحصر به فرد مشتریان خارجی را به خود جلب می کند.
یکی از عواملی که می تواند محصولات کشور را در محدوده فروش کشمش صادراتی به بازارهای جهانی معرفی کند ، شرکت در نمایشگاه های بین المللی مواد غذایی است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می گردند.

با وجود تمام مزایایی که در بالا ذکر شد و به دلیل سهم زیادی از صادرات کشمش ، مشکلاتی در این بازار بسیار رقابتی وجود دارد.
• اختصاص بازارهای جهانی برای خرید محصولات از یک کشور خاص.
• استراتژی های اقتصادی و سیاسی تولید کننده کشمش
• روش بسته بندی
• نحوه صدور گواهینامه های بهداشتی و تجاری
• کمبود دستگاه برای فرآوری این محصول
• دسته بندی در بعضی کشورها
• نوسانات نرخ ارز
نمونه هایی از مسائل تأثیرگذار بر بازار فروش و صادرات کشمش می باشد.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

فروش عمده خرمای پیارم صادراتی

خرید عمده خرما پیارم، فروش عمده خرمای پیارم، پخش عمده خرما پیارم، قیمت عمده خرما …