enfa
خانه | خرید و فروش عمده کشمش | فروش عمده کشمش تیزابی سلطانا با قیمت رقابتی

فروش عمده کشمش تیزابی سلطانا با قیمت رقابتی

فروش عمده کشمش تیزابی سلطانا  با قیمت رقابتی

فروش عمده کشمش تیزابی سلطانا درجه یک صادراتی با قیمت رقابتی، جهت خرید عمده کشمش تیزابی و دریافت قیمت عمده کشمش تیزابی ملکان، تاکستان و ملایر با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش عمده کشمش تیزابی توسط مراکز مختلف

کشمش یکی از متنوع ترین میوه های خشک شده است که طرفداران بسیار زیادی دارد. انواع کشمش تیزابی یکی از نمونه های انگور خشک شده است که در مراحل تهیه و خشک کردن آن از محلول تیزاب استفاده شده است. دلیل نامگذاری این نوع از کشمش نیز استفاده از محلول تیزاب می باشد. کشمش تیزابی صادراتی عمدتا در شهر ملکان و بناب تولید می شود.

لیست روستاهای تولید کننده کشمش تیزابی صادراتی در ملکان:

  • لطف آباد
  • روستای لیلان
  • میدانجیق
  • قره گل
  • روستای شیرن کند
فروش عمده کشمش تیزابی توسط مراکز مختلف

معرفی کشمش تیزابی و نحوه تهیه آن

فروش عمده کشمش تیزابی توسط مراکز مختلف در سراسر کشور از جمله تهران صورت می گیرد. هنگام مراجعه به این مراکز می توان با نمونه های مختلف از کشمش تیزابی با درجه های کیفیتی مختلف روبرو شد. قبل از خشک کردن و پهن کردن انگور برای تبدیل به کشمش، آن را داخل محلول تیزاب قرار می دهند که باعث خشک شدن سریع آن می شود.

محلول تیزاب باعث ایجاد شکاف یا درزهایی روی پوست میوه انگور شده که در خشک شدن سریع آن و تبدیل آن به کشمش تاثیر بالایی دارد. در این نوع کشمش ها باید به میزان غلظت محلول تیزاب توجه شود. در صورتی که غلظت آن بیش از حد زیاد باشد، می تواند برای سلامتی مضر باشد.

فروش عمده کشمش تیزابی با کیفیت های مختلف

فروش عمده کشمش تیزابی با کیفیت های مختلف

در بسیاری از مراکز پخش و شرکت ها، فروش عمده کشمش تیزابی با درجه های کیفی مختلف به فروش می رسد. میزان و نوع تیزابی که در تهیه این کشمش ها به کار می رود به صورت مستقیم روی کیفیت و ارزش غذایی آن تاثیرگذار است. کیفیت و نوع میوه انگور نیز در تهیه کشمش تیزابی با کیفیت تاثیرگذار است.

هر کدام از نمونه های محصول در دسته بندی کشمش تیزابی، دارای درجه کیفی و قیمت متنوعی است. با راهنمای کارشناسان فروش در مراکز عرضه معتبر می توان مناسب ترین نمونه کشمش را با توجه به شرایط و نیاز خود خریداری کرد. در عرضه عمده نیز علاوه بر کیفیت محصول، میزان خرید محصول نیز می تواند روی قیمت تمام شده کشمش هنگام عرضه تاثیرگذار باشد.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده کشمش آفتابی پلویی درجه یک

فروش عمده کشمش آفتابی پلویی درجه یک

برای اطلاع از شرایط فروش عمده کشمش آفتابی پلویی درجه یک، قیمت عمده کشمش آفتابی …