enfa
خانه | آجیل و خشکبار | فروش عمده خرما زاهدی زیر قیمت بازار

فروش عمده خرما زاهدی زیر قیمت بازار

خرید خرما زاهدی

خرید و فروش عمده خرما زاهدی در مرکز ما با کیفیت عالی زیر قیمت بازار، برای دریافت قیمت عمده خرما زاهدی درجه یک صادراتی تماس بگیرید.

خرید خرما زاهدی

یکی از نمونه های معتبر خرما در کشور، خرما زاهدی است که مصرف کنندگان بالایی نیز دارد. این محصول در دسته بندی خشکبار صادراتی کشور نیز قرار دارد که سالیانه حجم بالایی از آن به بازارهای بین المللی ارسال می شود. در ادامه به بررسی ویژگی های این نوع از خرما می پردازیم.

ویژگی های خرمای زاهدی

ویژگی های خرمای زاهدی

تعداد زیادی مرکز فروش عمده خرما زاهدی در کشور فعالیت دارند که همگی این محصول را به شکل های مختلف توزیع می کنند. این خرما دارای ظاهری بیضی شکل است که انتهای آن حالت تیزی دارد و بیشتر به صورت نیمه خشک و خارک مورد استفاده قرار می گیرد. خرمای زاهدی دارای رنگی زرد است که هنگام رطب نیز به قهوه ای متمایل به زرد می رسد.

این خرما در دسته بندی خرماهای خشک قرار دارد و در مناطق مختلف کشور از جمله کازرون و خرمشهر برداشت می شود. نخل خرمای زاهدی جزء نخل های مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است.

فروش عمده خرما زاهدی با قیمت رقابتی

فروش عمده خرما زاهدی با قیمت رقابتی

فروش عمده خرما زاهدی توسط تولید کنندگان خشکبار و مراکز اصلی فروش خرما، در اواخر شهریور و همزمان با برداشت این نوع از خرما شروع می شود. خرمای زاهدی در دو نوع خارک و خشک یا رطب و نیمه خشک برداشت می شود. با توجه به قند بالایی که در خرمای زاهدی وجود دارد، از آن در تهیه بسیاری از مواد قندی و خوراکی ها استفاده می کنند.

یکی از خرماهای پرفروش در بازارهای بین المللی، خرما زاهدی است که هر ساله توسط بسیاری از شرکت های بازرگانی و تولید کننده ها به بازارهای بین المللی مختلف صادر می شود. برای خرید عمده این محصول و اطلاع از رنج قیمت نمونه های متنوع از این نوع خرما باید با کارشناسان فروش مجموعه ها ارتباط برقرار کرد.

مطلب پیشنهادی

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی با کیفیت عالی و درجه یک در بسته‌بندی‌های ۶۰۰ گرمی و ۸۰۰ …