enfa
خانه | آجیل و خشکبار | فروش عمده خرما استعمران سایر

فروش عمده خرما استعمران سایر

معرفی و فروش خرما استعمران سایر

فروش عمده خرما استعمران سایر به قیمت درب کارخانه با بالاترین کیفیت و عالیترین قیمت برای صادرات و فروش داخل. آسان خرید کنید.

معرفی و فروش خرما استعمران سایر

یکی دیگر از نمونه های خرما که طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد، خرما استعمران سایر است. این نوع از خرما دارای میزان قند بالایی است که در برخی از مناطق کشور برداشت می شود. در ادامه به بررسی ویژگی های این نوع از خرما می پردازیم.

خرمای استعمران چه ویژگی هایی دارد؟

خرمای استعمران چه ویژگی هایی دارد؟

درصد بالایی از فروش عمده خرما استعمران سایر به کشورهای اروپایی است. این نوع از خرما در داخل کشور نیز مخاطبان و مصرف کنندگان بسیار زیادی دارد. میزان قند در این نوع از خرما بالای ۷۵ درصد است و فصل برداشت آن نیز اواخر شهریور یا اوایل پاییز می باشد. رنگ این نوع از خرما قهوه ای تیره متمایل به سیاه است که هسته آن به راحتی از خرما جدا می شود، چون میزان چسبندگی هسته به گوشت این نوع از خرما بسیار پایین است. این نوع از خرما در درجه های کیفی متنوع عرضه می شود. بیشترین میزان خرمای استعمران در استان خوزستان است و جزء خرماهای نیمه خشک نیز به شمار می آید. جهت دریافت قیمت این محصول از مرکز فروش عمده خرما با ما در ارتباط باشید.

مراکز فروش عمده خرما استعمران سایر

مراکز فروش عمده خرما استعمران سایر

درصد بالایی از فروش عمده خرما استعمران سایر توسط مراکز مختلف تولیدی و شرکت های متنوع به بازارهای بین المللی صورت می گیرد. کشورهایی مثل روسیه، کشورهای آمریکای شمالی و حتی کشورهای عربی از مخاطبان همیشگی این نوع از خرما در بازارهای بین المللی می باشند. مراکز فروش انواع خرمای استعمران درجه یک اقدام به بسته بندی و عرضه محصول در حجم های مختلف بسته بندی می کنند. پرطرفدارترین حجم های بسته بندی در این نوع از خرماها، ۵ و ۱۰ کیلویی هستند. میزان فروش خرما استعمران در بازارهای صادراتی بسیار بالاتر از بازار داخلی کشور است و قیمت خرمای استعمران در مقایسه با سایر خرماها خیلی پایینتر است. این امر باعث شده تا بسیاری از تولید کننده ها و شرکت های عرضه کننده اقدام به فروش این نوع از خرما به مشتریان خارجی کنند.

مطلب پیشنهادی

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی با کیفیت عالی و درجه یک در بسته‌بندی‌های ۶۰۰ گرمی و ۸۰۰ …