enfa
خانه | خرید و فروش عمده خرما | فروش عمده خرما کبکاب درجه یک

فروش عمده خرما کبکاب درجه یک

فروش عمده خرما کبکاب درجه یک

مرکز خرید و فروش عمده خرما کبکاب: جهت استعلام قیمت عمده خرمای کبکاب درجه یک صادراتی و خرید عمده خرما کبکاب زیر قیمت بازار با ما در ارتباط باشید.

معرفی و فروش عمده خرما کبکاب

خرید و فروش خرما کبکاب یکی از نام های آشنا در بین مصرف کنندگان این محصول است. این نوع از خرما مصرف بالایی در بین مخاطبان خرما دارد که جزء نمونه های صادراتی نیز به شمار می آید. در فروش عمده خشکبار صادراتی، خرما و فروش عمده کشمش جایگاه ویژه ای در کشور دارند. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد ویژگی های این نوع از خرما می پردازیم.

ویژگی های خرمای کبکاب دشتستان:

  • پر شیره و شیرین
  • هسته کوچک (درصد گوشته این خرما بالاست)
  • هسته از گوشته خرما جداست
  • دارای رنگ قهوه ای تیره
معرفی و فروش عمده خرما کبکاب

خرما کبکاب چه ویژگی هایی دارد؟

فروش عمده خرما کبکاب با توجه به نیاز و شرایط بازارهای داخلی و خارجی در بسیاری از فصل های سال صورت می گیرد. این نوع از خرما در دو نوع رطب و خارک مصرف می شود. این نوع از خرما زمانی که کامل برسد، رنگی مایل به قهوه ای تیره دارد ولی در زمان خارک نیز رنگ آن قهوه ای روشن است.

در این نوع از خرما، پوست آن چسبیده به گوشت است و نمونه های خارک آن در اوایل مرداد ماه قابل برداشت هستند. کسانی که دنبال خرمای کبکاب کاملا رسیده هستند، باید تا اوایل شهریور صبر کنند. در اکثر مناطق خرما خیز ایران این نوع از خرما برداشت می شود ولی محل اصلی آن کازرون و برازجان است.

فروش عمده خرما کبکاب توسط مراکز مختلف

فروش عمده خرما کبکاب توسط مراکز مختلف

شرایط فروش عمده خرما کبکاب با توجه به مراکز عرضه کننده این محصول متفاوت است. مراکز مختلفی با شرایط گوناگون در سراسر کشور فعالیت دارند که این نوع از خرما را به شکل های گوناگون عرضه می کنند. پخش خرمای کبکاب تهران در قالب بسته بندیهای با حجم کم و زیاد انجام می گیرد بطوریکه کاربران می توانند مناسب ترین نمونه را تهیه کنند.

این نوع از خرما جزء فراوان ترین نمونه های خرما در کشور است که همیشه از بازار فروش و رقابتی بالایی برخوردار بوده است. مراکزی که بهترین شرایط عرضه را در قیمت و نوع بسته بندی دارند، درصد بالایی از فروش محصول در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص می دهند.

مطلب پیشنهادی

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی درجه یک

پخش خرما مضافتی با کیفیت عالی و درجه یک در بسته‌بندی‌های ۶۰۰ گرمی و ۸۰۰ …